loading

Το διατροφικό πρωτόκολλο με μηδέν μειονεκτήματα.

Το 2013, η UNESCO πρόσθεσε τη Μεσογειακή διατροφή στον Αντιπροσωπευτικό Κατάλογο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ιταλίας (δικαιούχος), της Γαλλίας, το Μαρόκο, της Ισπανίας, της Πορτογαλίας, της Ελλάδας, της Κύπρου και της Κροατία. Και ενώ Αποτελεί την κορυφαία διατροφή παγκοσμίως, αυτή τη στιγμή, ακολουθείται μόνο από του Σουηδούς (!), ενώ οι χώρες της μεσογειακής λεκάνης ακολουθούν ως επί το πλείστον την λεγόμενη διατροφή Δυτικού τύπου. Η μεσογειακή διατροφή βρίθει θρεπτικών συστατικών, λόγω της πληθώρας της σε φρούτα, λαχανικά, φυτικές ίνες, ελαιόλαδο και μικρή κατανάλωση κόκκινου κρασιού το οποίο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά.

Στο γραφείο μας προτείνουμε κατά κόρον την Μεσογειακή διατροφή, η οποία προσαρμόζεται πάνω στις καθημερινότητα του διαιτώμενου, ώστε αυτός να αποκομίσει τα περισσότερα δυνατά οφέλη για την υγεία του.