loading
Η περίοδος των εορτών είναι συνυφασμένη με την κατανάλωση αλκοόλ. Ο κόσμος βγαίνει, θέλει να διασκεδάσει και να πιει.
Μάλλον θα ‘χεις ακούσει πως, αν τηρείς κάποιο πρόγραμμα διατροφής, οφείλεις να είσαι προσεκτικός με τις λεγόμενες «υγρές θερμίδες».
Άλλωστε οι περισσότεροι διαιτούμενοι προτιμούν να τρώνε, παρά να πίνουν τις διαθέσιμες θερμίδες.
Ωστόσο σε μία περίοδο όπως αυτήν, ίσως να νιώθεις την ανάγκη να ξεφύγεις, πίνοντας ένα ποτό. 🥂

Η αλήθεια είναι ότι μπορείς να το κάνεις!

Και μάλιστα υπάρχουν ορισμένες επιλογές αλκοολούχων ποτών που ενδείκνυνται, αν δεν θέλεις να επιβαρύνεις τον οργανισμό σου με πολλές θερμίδες. 👇
Κόκκινο κρασί : αποτελεί την πιο ασφαλή επιλογή και ένα ποτό, το οποίο θα το βρεις παντού.
Βρίσκεται σε κάθε γιορτινό τραπέζι και στον κατάλογο κάθε μαγαζιού. Προτίμησε τον ξηρό ερυθρό οίνου, αντί του ημίγλυκου, για να αποφύγεις περιττές θερμίδες.
Τζιν : το τζιν είναι μία πιο δροσερή και ενδιαφέρουσα επιλογή, αγαπημένη των περισσότερων ανθρώπων που αγαπούν το αλκοόλ.
Αν το συνοδεύσεις με λεμόνι ή σόδα, δεν προσλαμβάνεις επιπλέον θερμίδες, επομένως θα επιβαρυνθείς μόνο με 73 θερμίδες ανά 27,8 γραμμάρια.
Ουίσκι : το ουίσκι έχει μόλις 70 θερμίδες ανά 27,8 γραμμάρια. Όπως καταλαβαίνεις αποτελεί μία καλή επιλογή, ειδικά αν αποφύγεις να το συνδυάσεις με κάποιο αναψυκτικό και προτιμήσεις να το πιείς σκέτο, με σόδα ή με πάγο.
Είναι ένα καθαρά χειμερινό ποτό και σίγουρα μπορείς να ανακαλύψεις κάποια ετικέτα που θα ανταποκρίνεται στις γευστικές σου προτιμήσεις.
Σε κάθε περίπτωση, απόφυγε τα πέριξ (πατατάκια, αλατισμένοι ξηροί καρποί), συνόδεψε κάθε ποτό με άπλετο νερό και πιες με μέτρο και υπευθυνότητα!
post-img
Prev post

Πατάτα ή Γλυκοπατάτα;

Next post

Καθημερινά τρώω απέξω, γινεται να χάσω βάρος?

post-img